czwartek, 29 sierpnia 2013

Mistrz

Kochani!
Dawno mnie nie było, tak mnie pochłonęła Alex Kava. Mimo to znalazłam wreszcie moment na inną lekturę.
Przyznam, że 1/3 książki odsłuchałam z audiobooka, gdyż mam ostatnio dość ograniczony wolny czas. Resztę doczytałam w nocy i na świeżo dzielę się wrażeniami.




Autor: Katarzyna Michalak
Tytuł: Mistrz
Wydawca: Wydawnictwo Filia

Opis wydawcy:
Najnowsza powieść Katarzyny Michalak, bestsellerowej autorki Poczekajki, Roku w Poziomce oraz Sklepiku z Niespodzianką. To pierwsza część „Serii z tulipanem”, otwierająca cykl: POLSKIE AUTORKI – ZMYSŁOWO I EROTYCZNIE.

„Mistrz” to sensacyjna powieść, pełna erotyzmu i namiętnych scen, nie przekraczających jednak granic dobrego smaku. Jest w niej wszystko, czego szukają miłośnicy gatunku: zbrodnia, tajemnica, intensywne relacje między bohaterami i bardzo gorąca atmosfera.

Moja opinia:
Muszę szczerze przyznać, że jest to jedna z lepszych książek polskiej autorki, jaka wpadła mi w ręce. Początkowo podeszłam do tej pozycji z dystansem, bo jakoś ciężko mi było sobie wyobrazić tematykę zbrodni, porachunków mafii i tym podobnych w polskich realiach.
Pani Michalak pokazała klasę.
Fakty są ze sobą dobrze zgrane. Nie mamy zatem wrażenia, że kogoś poniosła fikcja literacka.
Bohaterowie dość interesujący, a także to, co lubię najbardziej - pole do popisu dla czytelnika. Kto jest czarnym charakterem i sprawcą nieszczęść?
Autorka wprowadziła kilka scen erotycznych, wszystko jednak w dobrym smaku. Daleko im do perwersyjnego seksu z Pięćdziesięciu twarzy Graya, co uważam za plus tej książki.
Wątek miłosny nie zasłania pozostałych wydarzeń. Wszystko toczy się w swoim kierunku, nie kolidując z innymi ważnymi aspektami.

Czy ja kiedyś wspominałam, że lubię gdy książka nie ma happy endów?

Cofam to... xD
A tak całkiem serio - bardzo chciałam pozytywnego zakończenia dla dwóch głównych postaci. Łudziłam się nawet wtedy, kiedy zakończenie było niemal w 100% pewne.
Cóż. To z pewnością także zaleta tej książki. Nietuzinkowe zakończenie...

Kończąc powoli, szczerze zachęcam do czytania owej pozycji.

Warto, zwłaszcza że to rodzima autorka.

Książkę oceniam na 4/5.


Chętnych na zakup zapraszam tutaj KLIK


Zapraszam na mojego facebooka KLIK


A wszystkich ciekawych pozycji już przeze mnie przeczytanych, a nie ocenionych na blogu, zapraszam na profil na lubimyczytac.pl KLIK


3 komentarze:

  1. Ja też nie mam zaufania do kryminałów osadzonych w Polsce. Zresztą w ogóle rzadko czytam książki polskich autorów. Staram się to jednak naprawić ostatnimi czasy, więc może kiedyś sięgnę po ten tytuł :) Na pewno na plus jest to, że wątek miłosny nie przesłania akcji. No i uwielbiam kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Toba w stu procentach. Ja takze uwielbiam kryminaly i bardzo dlugo nis moglam sobie wbic do glowy, ze polscy pisarze tez takie rzeczy pisza :-P ale nie ma co, warto czytac wbrew przekonaniom. :-)

      Usuń
  2. Nie czytałam akurat tej powieści pani Michalak, jednak wiem, że dobrze pisze i można spokojnie zatracić się np. w Trylogii Kwiatowej, czy też w "Nadziei" lub "Bezdomnej" :)

    OdpowiedzUsuń