czwartek, 1 sierpnia 2013

Tunele

Kochani!
Udało mi się wreszcie skończyć książkę, o której pisałam dawno temu.
W najbliższym czasie zabiorę się z pewnością za następną część, by pójść śladem Willa i spółki.




Tytuł: Tunele
Autor:  
Wydawca: Wilga

Opis wydawcy:
Pewnego dnia ojciec czternastoletniego Willa, archeolog, znika w nieznanym tunelu. Chłopiec postanawia zbadać tę sprawę, prosząc o pomoc swojego przyjaciela Chestera. Wkrótce trafiają głęboko pod ziemię, gdzie odkrywają mroczną i przerażającą tajemnicę. Tajemnicę, która może kosztować ich życie...
Czy koniec tunelu może okazać się początkiem...?


Moja opinia:
Pomysł przyświecający autorom tej książki był z pewnością dobry, ale...
Ciężko było mi dobrnąć do końca ze względu na małą dynamikę akcji. Niby coś się działo, ale było to wręcz monotonne. Wielokrotnie odkładałam książkę na półkę zniechęcona wydarzeniami lub powolnym biegiem akcji.
By w ogóle sięgnąć po Tunele zachęcił mnie szwagier. Dodatkowo opinia na okładce, że książka dorównuje Harremu Potterowi
Otóż nie dorównuje. Osobiście przeczytałam serię o młodym czarodzieju wielokrotnie i niestety z przykrością stwierdzam, że opowieść o małym Willu nie dorasta jej do pięt.
Jest to dobra pozycja dla młodszych czytelników. Może rówieśników głównego bohatera, ale starsi mogą czuć się zawiedzeni.
By nie wyrażać się o książce wyłącznie krytycznie dodam, że jest wiele rzeczy, które zaskoczą w fabule. To, czego dowiaduje się Will wraz ze swoim przyjacielem Chesterem. Całe dotychczasowe życie staje do góry nogami.

Książkę oceniam na 3/5. 

Dla tych, którzy chcą poznać opinię innych czytelników, podaję link do lubimyczytac.pl

Znajdziecie tu także "odsyłacze" do księgarni internetowych.

Obecnie wciąż czytam serię o agentce Maggie O'Dell, o czym mogliście przeczytać na moim facebooku

Dodałam tam także propozycję, którą szczerze polecam, a której obszernej recenzji nie mam w planach dodawać.

Tymczasem... Do następnego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz