środa, 4 stycznia 2017

Książki, które chcę przeczytać w tym roku.

Choć na dzień dzisiejszy to raczej bardzo, bardzo, bardzo ambitny plan, bardzo ucieszyłabym się, gdyby udało się go zrealizować. Oto książki, które chciałabym przeczytać w tym roku, ponieważ są na mojej półce już od długiego czasu i czekają...

1. Zygmunt Miłoszewski - Bezcenny
Na pierwszy ogień idzie autor, którego bardzo polubiłam odkąd poznałam jego bohatera Teodora Szackiego.




2. Paula Hawkins - Dziewczyna z pociągu

3. Marc Elsberg - Zero


4. Mitch Albom - Jeszcze jeden dzień

5. Remigiusz Mróz - Parabellum

6. Samantha Shannon - Czas żniw

7. Cassandra Clare - Pani Noc

8. Kathy Reichs - 206 kości

9. Dorota Terakowska - Poczwarka 

10. Anne Holt - To, co się nigdy nie zdarza

11. Simon R. Green - Człowiek ze złotym amuletem

12. Sarah Blake - Niedoręczony list

13. Michelle Falkoff - Playlist for the dead

14. Betty J. Eadie - Po schodach do nieba


W większości są to książki, które już zaczęłam czytać, ale stoją na półce niedokończone, bo po drodze trafiło się coś nowego i przez to poszły w odstawkę. Na tej liście mogłoby się znaleźć o wiele więcej pozycji, ale nie oszukujmy się. I to będzie trudne. Wiem, że w międzyczasie pojawią się na pewno jeszcze inne książki, które będę chciała przeczytać na już.
Trzymajcie za mnie kciuki!

A Wy macie taką listę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz