wtorek, 28 października 2014

Jedyna...

Hej!
Dzisiaj recenzja ostatniego tomu Selekcji. Nie wiem dlaczego sięgnęłam po tę pozycję. Było warto? Zaraz wszystko się wyjaśni.



Autor: Kiera Cass
Tytuł: Jedyna, cykl Selekcja (tom 3)
Wydawca: Jaguar:
Liczba stron: 320
Data wydania: 10 września 2014
Moja ocena: 4/5

Selekcja powoli dobiega końca. Zostały tylko cztery kandydatki na żonę dla księcia Maxona, a wśród nich America. Wydaje się, że już dawno powinna była odpaść. W końcu jest nieposłuszna, ciągle popełnia jakieś gafy i w dodatku przed selekcją była Piątką. Król jej nie znosi, ale Maxon...

Ktokolwiek śledzi mojego bloga wie, że o pierwszym tomie Rywalki nie wypowiadałam się zbyt pochlebnie. (link do recenzji). Śledzący mój profil na lubimy czytać wiedzą, że o drugim tomie moje zdanie było jeszcze gorsze. (link do opinii)
Dlaczego w takim razie skusiłam się na ostatni tom?
Bo nie lubię nie kończyć. Jeśli już coś zaczęłam, chcę znać zakończenie.
Czy żałuję?
Nie.

Wydaje się, że ostatni tom Selekcji jest najlepszy z całej trylogii. Wreszcie America jest w pełni zorientowana w swoich uczuciach i wie co musi zrobić. Liczy się z konkurencją i nie jest wcale pewna swojej pozycji. Król jej nienawidzi i w każdej możliwej sytuacji chcę udowodnić bohaterce jak beznadziejna jest i jak bardzo nie nadaje się na przyszłą królową.
Tak naprawdę rywalizacja trwa tylko dzięki, a może przez Maxona.
Co ten chłopak wie o miłości, skoro nigdy naprawdę jej nie doświadczył?
Co może wiedzieć o wierności jednej osobie, skoro dzieli swoje zainteresowanie między cztery różne dziewczyny?
To on zdaje się być w tym tomie najbardziej niezdecydowany. Choć wystarczy tylko jedno słowo z ust faworytki.

W tym tomie poznamy dziewczyny z zupełnie innej perspektywy. Każda z nich pokaże inną twarz i to z pewnością zaskoczy czytelnika.
America także wreszcie do czegoś dojdzie w związku ze swoimi uczuciami.

Nie zabraknie tu chwil trzymających w napięciu. 
Końcówka jest bardzo emocjonująca i to nie tylko ze względu na to, że wreszcie dowiemy się, która dziewczyna skradła serce księcia. 
America przeżyje także nieszczęśliwe chwile w związku ze swoją rodziną. Czy to spowoduje, że Selekcja nie zejdzie na drugi plan?

Trzeba się przekonać.
Zachęcam do zapoznania się z ostatnim tomem trylogii. Dla wszystkich zawiedzionych poprzednimi częściami to będzie miód na serce. 
I oczywiście piękna okładka... Mogłabym ustawić ją sobie w ramce i wciąż na nią patrzeć.

Do kupienia w: Matrasie empik'u selkar taniaksiazka arosie ŚwiatKsiążki i myślę że w wielu innych księgarniach i dyskontach. 

Zapraszam na fb klik, na lubimyczytac.pl klik

Obecnie czytam kilka pozycji: Dla Ciebie wszystko, Starożytne kości, Starcie królów i Ulissesa. Ostatnia pozycja na zajęcia, ale kto wie czy nie napiszę o niej tu kilku słów. Zobaczy się...

* zdjęcie okładki pochodzi ze strony lubimyczytac.pl

Do następnego :)

4 komentarze:

  1. Konieczne muszę przeczytać tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko, polecam przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam już o tej serii i mam ją w planach przeczytać. Muszę w końcu znaleźć czas aby sięgnąć po pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń